- Neem contact met ons op
- Algemene Gegevens
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Verzenden & bezorgen
- Retourneren van jouw product
- MontageService PetsGifts
Klantenservice
Neem telefonisch contact met ons op
Wij zijn telefonisch bereikbaar:
Bel ons: +31(0)73 690 91 11 *
*Aandacht: In de vakantie periode van 26-12-2022 tot 6-1-2023 zijn wij telefonisch niet bereikbaar vanwege personeels tekort door vakanties. Ook vragen wij om enkel bij nood te mailen. hiermee voorkomen wij vertraging in leveringen.
Onze telefonische openingstijden:*
Maandag: 9:00-12:00 – 13:00-17:00 uur
Dinsdag: 9:00-12:00 – 13:00-17:00 uur
Woensdag: 9:00-12:00 – 13:00-17:00 uur
Donderdag: 13:00-17:00 uur
Vrijdag: 13:00-17:00 uur
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten
* Let op het kan voorkomen dat wij tijdelijk niet bereikbaar zijn, in de laatste maanden van het jaar is het erg druk. Mocht onze telefonische klantenservice gesloten zijn stuur ons dan gerust een mail: [email protected] Het is ook mogelijk om een terug bel verzoek te vragen. Hopend op uw begrip.
Een klacht over jouw ontvangen product?
Allereerst natuurlijk duizendmaal excuses. Wij gaan onze uiterste best doen om jouw klacht op te lossen. Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent!
- Stuur ons een mail: [email protected]en wij streven ernaar om dezelfde dag nog te reageren. Ook in het weekend en in de avond
Is uw pakket beschadigd aangekomen? Stuur ons dan een foto van het beschadigd product. In veel gevallen hoeft het artikel niet retour en wordt een nieuw artikel snel toegezonden. Neem contact met ons op en wij lossen het probleem snel voor u op.
Werking website
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ik heb een account aangemaakt maar kan niet inloggen.
Lukt het inloggen nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.
Wordt de bestelling bij iedere betaalmethode even snel geleverd?
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Klik bij het artikel van uw keuze op de knop "bestellen". U heeft nu de volgende keuzes:
- U rekent direct het geselecteerde product af door op "afrekenen" te klikken
- U wilt graag verder winkelen. Kies dan de optie "verder winkelen"
- U wilt alvorens af te rekenen een promotiecode gebruiken. Vul deze in, in het daarvoor bestemde vakje. U zult zien dat de korting gelijk verwerkt wordt. Hierna kunt u gewoon afrekenen.
Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Helaas is ons magazijn niet ingericht om klanten te ontvangen, het is daardoor niet mogelijk om bij ons het artikel af te halen. Als u het artikel snel nodig heeft bel of mail ons gerust zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
Ontvang ik een bericht wanneer ik mijn bestelling heb geplaatst?
U ontvang direct na het afronden van de bestelling een orderbevestiging inclusief de factuur als bijlage.
Kan ik mijn bestelling ook laten afleveren op een ander adres?
Verzenden
De verzendkosten die wij hanteren.
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten krijgt u automatisch een Track & Trace code. Hiermee kunt u op de website van DPD kijken in welk tijdsblok uw bestelling geleverd word
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis op het moment van aflevering dan komt de pakketbezorger nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis dan ontvangt u een bericht van de pakketbezorger. U kunt uw pakket dan afhalen binnen 5 werkdagen bij het dichtstbijzijnde PostNL Pick-up point.
Indien u uw bestelling niet zelf op kan halen kunnen wij deze opnieuw laten aanbieden. Echter worden er dan opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.
Wat gebeurt er wanneer ik producten bestel met verschillende levertijden?
Bij bestellingen waar de levertijd maximaal 8 werkdagen is zullen overige bestellingen met een kortere levertijd verzonden worden met uw bestelling van maximaal 8 werkdagen. U vindt de levertijd van de producten op de productpagina, links naast de foto.
Mocht de levertijd langer zijn dan 8 werkdagen nemen wij contact met u op!
Wie levert mijn bestelling?
Tevens worden pakketten ook door onze eigen bezorgservice afgeleverd.
Retourneren
Waar kan ik mijn vragen stellen?
U kunt ons altijd een mail sturen, wij streven ernaar om uw email nog dezelfde dag te beantwoorden. Ook in het weekend en in de avond.
Email: [email protected]
Kan ik mijn bestelling retourneren?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Stuur wel altijd een volledig ingevulde retourformulier mee.
Heeft u een account aangemaakt heeft tijdens het bestellen van uw product?Dan kunt u in uw account een retour aanmaken. Log hiervoor in op onze website. Hier zit u uw bestelhistorie en kunt u uw product retouren. Na het aanmaken van uw retour stuurt u het product goed verpakt en in originele staat terug naar:
Pets Gifts
De Meerheuvel 19
5221 EA ‘s-Hertogenbosch
Nederland
Mag ik mijn bestelling altijd retour sturen?
Er zijn een aantal uitzonderingen welke niet retour gezonden kunnen worden:
- Producten met een houdbaarheidsdatum (Voeding en Snacks enz.)
- Producten welke speciaal op maat gemaakt zijn aan de hand van uw specificaties
- Gebruikte artikelen die sporen bevatten zoals haren of krassen van nagels.
- Producten die reeds zijn gemonteerd zoals papegaaienkooien, aquarium meubels, houten hokken zoals konijnenhokken, kippenhokken en hondenhokken.
- Lampen van Terrariums en Aquariums, uitgezonderd lampenhouders.
Aanvullende retour voorwaarden Verpakkingen:
Uw retour wordt geweigerd of er worden kosten berekend wanneer de originelen verpakking beschadigd is. Schrijf niet op een originele doos, en verpak een originele verpakking altijd in een ompakking zoals u deze heeft ontvangen. Uitgezonderd artikelen welke u van ons in de originele verpakking heeft ontvangen, zoals Hokken, krabpalen, Benches of andere artikelen welke niet voorzien kunnen zijn van een ompakking. Hierop is het ook belangrijk om deze verpakking niet onnodig te beschadigen. Gebruik geen ductape en plak de retour label op dezelfde plek als de verzendlabel. Gebruik geen stift of pen op de doos.
Uw retour wordt geweigerd:
- Originele doos niet voorzien van ompakking (Sticker van verzender op de doos geplakt)
- Originele doos voorzien van Duc-tape of andere tape
- Originele doos beschreven met stift of pen
- Product Label gescheurd of verwijderd
Kosten nieuwe verpakking:
- De kosten welke berekend kunnen worden voor een nieuwe originele verpakking kunnen uiteenlopen van €1,49 tot €12,40
- Wanneer er geen originele doos beschikbaar is bij de leverancier wordt de retour geweigerd en zal deze terug gestuurd worden.
Wat gebeurt er als het artikel gebroken retour komt bij PetsGifts?
- U bent verantwoordelijk voor het goed verpakken van de producten, mocht door nalatigheid schade ontstaan aan uw retour zending zal het artikel worden beoordeeld op de gelede schade u ontvangt dan maar een gedeelte retour of bij flinke schade zal er geen restitutie plaatsvinden.
Wat gebeurd er als uw retour wordt geweigerd?
- Wanneer uw retour niet aan bovengenoemde voorwaarden voldoen hebben wij het recht om uw retour te weigeren. Wij nemen contact met u op en bespreken het probleem. U kunt ervoor kiezen om het artikel terug naar u te versturen of om afstand te doen van het artikel.
- Wanneer u afstand doet van het artikel zal het artikel worden vernietigd.
- Wanneer u het artikel terug wilt ontvangen dient u opnieuw verzendkosten te betalen.
- U dient binnen 14 dagen te reageren op ons bericht, na 14 dagen wordt het artikel vernietigd.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Privacy beleid
Algemeen
Gebruik van NAW Gegevens
Telefoon:
Pets Gifts
De Meerheuvel 19
5221EA ‘s-Hertogenbosch
Nederland