Algemene Gegevens

Algemene gegevens:

PetsGifts.nl
Kasteleinenkampweg 19
5222AZ 's-Hertogenbosch


Telefoonnummer: +31(0)73 690 91 11

Wij zijn bereikbaar van Maandag t/m Vrijdag van 9:00 - 18:00 uur.

Of stuur ons een email: contact@petsgifts.nl
Wij doen er alles aan om uw bericht binnen 48 uur te beantwoorden.  


Kamer van Koophandelnummer: 59611812
BTW nummer: NL148958448B02


Bankgegevens:

IBAN: NL92 INGB 0006 3123 85
BIC: INGBNL2A
Ten name van: Pets Gifts

1 Klantenservice
1.1 Een klacht over jouw ontvangen product?
Allereest natuurlijk duizendmaal excuses. Wij gaan onze uiterste best doen om jouw klacht op te lossen. Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent!

Wij vragen je wel om je klacht te melden aan ons, dit kun je op diverse manieren doen. Kies jouw favoriete manier.

- Via onze Facebookpagina. Hier zijn wij dagelijks te vinden en wij doen onze uiterste best om binnen een uur te reageren op jouw vraag.

- Via de mail. Mail jouw ontevredenheid naar klantenservice@petsgifts.nl en wij zullen binnen 1 werkdag reageren.

- Dagelijks zijn wij van 09:00 tot 17:00 telefonisch te bereiken. Bel jij +31 73 690 91 11 dan krijg je een van onze vriendelijke klantenservicemedewerkers aan de telefoon en hij of zij zal jouw vraag of klacht beantwoorden.

- Via whatsapp op het nummer +31 6 506 803 47

- Ook kun je rechts van deze pagina direct een vraag stellen. Vergeet niet om je e-mailadres en ordernummer toe te voegen. Zo kunnen wij jou sneller helpen
2 Werking website
2.1 Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Klik op de knop "Inloggen" rechts in het bovenmenu. Vervolgens klik op de link "wachtwoord vergeten? ". Hier kunt u uw e-mailadres invullen. Het wachtwoord wordt nu naar dit e-mailadres gestuurd.
2.2 Ik heb een account aangemaakt maar kan niet inloggen.
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Als het inschrijven goed is verlopen heeft u hiervan een bevestiging ontvangen per e-mail. Dit is ook het adres waarmee u in dient te loggen. Controleer goed of er misschien geen fout in dit e-mailadres staat.

Lukt het inloggen nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.
2.3 Wordt de bestelling bij iedere betaalmethode even snel geleverd?
Bestellingen betaald via iDEAL, Bancontact / Mister Cash, PayPal en Klarna worden op werkdagen indien voor 12.00 besteld dezelfde dag nog verwerkt.
3 Bestellen
3.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Klik bij het artikel van uw keuze op de knop "bestellen". U heeft nu de volgende keuzes: 
 

  • U rekent direct het geselecteerde product af door op "afrekenen" te klikken 
  • U wilt graag verder winkelen. Kies dan de optie "verder winkelen" 
  • U wilt alvorens af te rekenen een promotiecode gebruiken. Vul deze in, in het daarvoor bestemde vakje. U zult zien dat de korting gelijk verwerkt wordt. Hierna kunt u gewoon afrekenen.
3.2 Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
Wanneer u een bestelling wilt wijzigen die reeds is afgerond kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Zij zullen u hier verder mee helpen. Indien uw bestelling is verzonden kunt u uw bestelling niet meer annuleren of wijzigen.
3.3 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
U bent van harte welkom om uw bestelling af te halen in onze showroom in Den Bosch. U ontvangt een mail zodra uw bestelling compleet is. Zo weet u wanneer u uw bestelling af kan komen halen
3.4 Ontvang ik een bericht wanneer ik mijn bestelling heb geplaatst?
U ontvang direct na het afronden van de bestelling een orderbevestiging inclusief de factuur als bijlage.
3.5 Kan ik mijn bestelling ook laten afleveren op een ander adres?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres, wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is.
4 Verzenden
4.1 De verzendkosten die wij hanteren.
Wij hanteren verzendkosten van € 6,95 voor verzendingen naar Nederland en België. Is uw orderbedrag meer dan €40,- betaalt u geen verzendkosten!
4.2 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Bij al onze producten geven wij altijd levertijden op, deze kunt u vinden bij elk artikel die u op dat moment bekijkt.

Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten krijgt u automatisch een Track & Trace code. Hiermee kunt u op de website van DPD kijken in welk tijdsblok uw bestelling geleverd word
4.3 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis op het moment van aflevering dan komt de pakketbezorger nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis dan ontvangt u een bericht van de pakketbezorger. U kunt uw pakket dan afhalen binnen 5 werkdagen bij het dichtstbijzijnde DHL depot.

Indien u uw bestelling niet zelf op kan halen kunnen wij deze opnieuw laten aanbieden. Echter worden er dan opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.
4.4 Wat gebeurt er wanneer ik producten bestel met verschillende levertijden?

Bij bestellingen waar de levertijd maximaal 8 werkdagen is zullen overige bestellingen met een kortere levertijd verzonden worden met uw bestelling van maximaal 8 werkdagen. U vindt de levertijd van de producten op de productpagina, links naast de foto.

Mocht de levertijd langer zijn dan 8 werkdagen nemen wij contact met u op! 

4.5 Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen gaan via PostNL. Zij bezorgen uw bestelling van maandag tot en met zaterdag op het door u gewenste adres.

Tevens worden pakketten ook door onze eigen bezorgservice afgeleverd.
5 Retourneren
5.1 Waar kan ik mijn vragen stellen?
    • Onze klantenservice staat van 09:00 tot 18:00 voor u klaar op ons telefoonnummer +31 (0)73- 690 91 11.

  • Ook kunt u ons ten alle tijden een mail sturen, doe dit dan naar klantenservice@petsgifts.nl

  • 's-Avonds of in het weekend een vraag? Ons Facebook Webcareteam staat volledig tot uw beschikking.



5.2 Kan ik mijn bestelling retourneren?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Stuur wel altijd een volledig ingevulde retourformulier mee. 

Heeft u een account aangemaakt heeft tijdens het bestellen van uw product?Dan kunt u in uw account een retour aanmaken. Log hiervoor in op onze website. Hier zit u uw bestelhistorie en kunt u uw product retouren. Na het aanmaken van uw retour stuurt u het product goed verpakt en in originele staat terug naar:

Pets Gifts
T.a.v. Retouradministratie
Kasteleinenkampweg 19
5222AZ 's-Hertogenbosch
5.3 Mag ik mijn bestelling altijd retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen.

Uw bestelling na 14 dagen toch retouren? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice
5.4 Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Als de bestelling fout of onvolledig geleverd is dan betaalt Pets Gifts de retourkosten. In andere gevallen betaalt u zelf de retourkosten.
6 Privacy beleid
6.1 Algemeen
Pets Gifts respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Pets Giftsl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.
6.2 Gebruik van NAW Gegevens
Pets Gifts gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren: Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres en afleveradres nodig om uw bestelling uit te voeren. Met uw toestemming gebruiken wij uw gegevens om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u ons dat laten weten door een e-mail te sturen.