Levering met PostNL
Gratis verzending vanaf €49,00
Achteraf betalen met Billink
Review Logo8.3 @ Kiyoh
Webshop Keurmerk
0
Review Logo8.3 @ Kiyoh
0
Levering met PostNL
Gratis verzending vanaf €49,00
Achteraf betalen met Billink

Klantenservice

Allereerst natuurlijk duizendmaal excuses. Wij gaan onze uiterste best doen om jouw klacht op te lossen. Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent!


- Stuur ons een mail:  [email protected]en wij streven ernaar om dezelfde dag nog te reageren. Ook in het weekend en in de avond


Is uw pakket beschadigd aangekomen? Stuur ons dan een foto van het beschadigd product. In veel gevallen hoeft het artikel niet retour en wordt een nieuw artikel snel toegezonden. Neem contact met ons op en wij lossen het probleem snel voor u op.

Werking website

Klik op de knop "Inloggen" rechts in het bovenmenu. Vervolgens klik op de link "wachtwoord vergeten? ". Hier kunt u uw e-mailadres invullen. Het wachtwoord wordt nu naar dit e-mailadres gestuurd.
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Als het inschrijven goed is verlopen heeft u hiervan een bevestiging ontvangen per e-mail. Dit is ook het adres waarmee u in dient te loggen. Controleer goed of er misschien geen fout in dit e-mailadres staat.

Lukt het inloggen nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.
Bestellingen betaald via iDEAL, Bancontact / Mister Cash, PayPal en Klarna worden op werkdagen indien voor 12.00 besteld dezelfde dag nog verwerkt.

Bestellen

Klik bij het artikel van uw keuze op de knop "bestellen". U heeft nu de volgende keuzes: 
 

  • U rekent direct het geselecteerde product af door op "afrekenen" te klikken 
  • U wilt graag verder winkelen. Kies dan de optie "verder winkelen" 
  • U wilt alvorens af te rekenen een promotiecode gebruiken. Vul deze in, in het daarvoor bestemde vakje. U zult zien dat de korting gelijk verwerkt wordt. Hierna kunt u gewoon afrekenen.
Wanneer u een bestelling wilt wijzigen die reeds is afgerond kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Zij zullen u hier verder mee helpen. Indien uw bestelling is verzonden kunt u uw bestelling niet meer annuleren of wijzigen.

Helaas is ons magazijn niet ingericht om klanten te ontvangen, het is daardoor niet mogelijk om bij ons het artikel af te halen. Als u het artikel snel nodig heeft bel of mail ons gerust zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken. 

U ontvang direct na het afronden van de bestelling een orderbevestiging inclusief de factuur als bijlage.

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres, wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is.

Verzenden

Wij hanteren verzendkosten van € 6,95 voor verzendingen naar Nederland en België. Is uw orderbedrag meer dan €40,- betaalt u geen verzendkosten!
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Bij al onze producten geven wij altijd levertijden op, deze kunt u vinden bij elk artikel die u op dat moment bekijkt.

Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten krijgt u automatisch een Track & Trace code. Hiermee kunt u op de website van DPD kijken in welk tijdsblok uw bestelling geleverd word

Mocht u niet thuis op het moment van aflevering dan komt de pakketbezorger nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis dan ontvangt u een bericht van de pakketbezorger. U kunt uw pakket dan afhalen binnen 5 werkdagen bij het dichtstbijzijnde PostNL Pick-up point.

Indien u uw bestelling niet zelf op kan halen kunnen wij deze opnieuw laten aanbieden. Echter worden er dan opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.

Bij bestellingen waar de levertijd maximaal 8 werkdagen is zullen overige bestellingen met een kortere levertijd verzonden worden met uw bestelling van maximaal 8 werkdagen. U vindt de levertijd van de producten op de productpagina, links naast de foto.

Mocht de levertijd langer zijn dan 8 werkdagen nemen wij contact met u op! 

Alle leveringen gaan via PostNL. Zij bezorgen uw bestelling van maandag tot en met zaterdag op het door u gewenste adres.

Tevens worden pakketten ook door onze eigen bezorgservice afgeleverd.

Retourneren

U kunt ons altijd een mail sturen, wij streven ernaar om uw email nog dezelfde dag te beantwoorden. Ook in het weekend en in de avond.

Email: [email protected] 

 

 

 

 

 



U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Stuur wel altijd een volledig ingevulde retourformulier mee. 

Heeft u een account aangemaakt heeft tijdens het bestellen van uw product?Dan kunt u in uw account een retour aanmaken. Log hiervoor in op onze website. Hier zit u uw bestelhistorie en kunt u uw product retouren. Na het aanmaken van uw retour stuurt u het product goed verpakt en in originele staat terug naar:

Pets Gifts

Ketelaarskampweg 17

5222 AL ‘s-Hertogenbosch

Nederland

Er zijn een aantal uitzonderingen welke niet retour gezonden kunnen worden:

  • Producten met een houdbaarheidsdatum (Voeding en Snacks enz.)
  • Producten welke speciaal op maat gemaakt zijn aan de hand van uw specificaties
  • Gebruikte artikelen die sporen bevatten zoals haren of krassen van nagels. 
  • Producten die reeds zijn gemonteerd zoals papegaaienkooien, aquarium meubels, houten hokken zoals konijnenhokken, kippenhokken en hondenhokken. 
  • Lampen van Terrariums en Aquariums, uitgezonderd lampenhouders. 

 

Aanvullende retour voorwaarden Verpakkingen:

Uw retour wordt geweigerd of er worden kosten berekend wanneer de originelen verpakking beschadigd is. Schrijf niet op een originele doos, en verpak een originele verpakking altijd in een ompakking zoals u deze heeft ontvangen. Uitgezonderd artikelen welke u van ons in de originele verpakking heeft ontvangen, zoals Hokken, krabpalen, Benches of andere artikelen welke niet voorzien kunnen zijn van een ompakking.  Hierop is het ook belangrijk om deze verpakking niet onnodig te beschadigen. Gebruik geen ductape en plak de retour label op dezelfde plek als de verzendlabel. Gebruik geen stift of pen op de doos. 

Uw retour wordt geweigerd:

  • Originele doos niet voorzien van ompakking (Sticker van verzender op de doos geplakt)
  • Originele doos voorzien van Duc-tape of andere tape
  • Originele doos beschreven met stift of pen
  • Product Label gescheurd of verwijderd

Kosten nieuwe verpakking:

  • De kosten welke berekend kunnen worden voor een nieuwe originele verpakking kunnen uiteenlopen van €1,49 tot €12,40 
  • Wanneer er geen originele doos beschikbaar is bij de leverancier wordt de retour geweigerd en zal deze terug gestuurd worden.

 

Wat gebeurt er als het artikel gebroken retour komt bij PetsGifts?

  • U bent verantwoordelijk voor het goed verpakken van de producten, mocht door nalatigheid schade ontstaan aan uw retour zending zal het artikel worden beoordeeld op de gelede schade u ontvangt dan maar een gedeelte retour of bij flinke schade zal er geen restitutie plaatsvinden. 

Wat gebeurd er als uw retour wordt geweigerd?

  • Wanneer uw retour niet aan bovengenoemde voorwaarden voldoen hebben wij het recht om uw retour te weigeren. Wij nemen contact met u op en bespreken het probleem. U kunt ervoor kiezen om het artikel terug naar u te versturen of om afstand te doen van het artikel. 
  • Wanneer u afstand doet van het artikel zal het artikel worden vernietigd. 
  • Wanneer u het artikel terug wilt ontvangen dient u opnieuw verzendkosten te betalen. 
  • U dient binnen 14 dagen te reageren op ons bericht, na 14 dagen wordt het artikel vernietigd. 
Als de bestelling fout of onvolledig geleverd is dan betaalt Pets Gifts de retourkosten. In andere gevallen betaalt u zelf de retourkosten.

Privacy beleid

Pets Gifts respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Pets Giftsl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.
Pets Gifts gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren: Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres en afleveradres nodig om uw bestelling uit te voeren. Met uw toestemming gebruiken wij uw gegevens om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u ons dat laten weten door een e-mail te sturen.
8.3Review LogoWij scoren een 8.3 op Kiyoh

Pets Gifts

Ketelaarskampweg 17
5222 AL ‘s-Hertogenbosch
Nederland