- Algemene Gegevens
- Betalen
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Verzenden & bezorgen
- Retourneren van jouw product
- Trixie Krabpaal een goede keuze!
- Advies Losse Sisalpaal Kopen
Klantenservice
Een klacht over jouw ontvangen product?
Allereerst natuurlijk duizendmaal excuses. Wij gaan onze uiterste best doen om jouw klacht op te lossen. Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent!
- Stuur ons een mail: [email protected]en wij streven ernaar om dezelfde dag nog te reageren. Ook in het weekend en in de avond
Is uw pakket beschadigd aangekomen? Stuur ons dan een foto van het beschadigd product. In veel gevallen hoeft het artikel niet retour en wordt een nieuw artikel snel toegezonden. Neem contact met ons op en wij lossen het probleem snel voor u op.
Werking website
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ik heb een account aangemaakt maar kan niet inloggen.
Lukt het inloggen nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.
Wordt de bestelling bij iedere betaalmethode even snel geleverd?
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Klik bij het artikel van uw keuze op de knop "bestellen". U heeft nu de volgende keuzes:
- U rekent direct het geselecteerde product af door op "afrekenen" te klikken
- U wilt graag verder winkelen. Kies dan de optie "verder winkelen"
- U wilt alvorens af te rekenen een promotiecode gebruiken. Vul deze in, in het daarvoor bestemde vakje. U zult zien dat de korting gelijk verwerkt wordt. Hierna kunt u gewoon afrekenen.
Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Helaas is ons magazijn niet ingericht om klanten te ontvangen, het is daardoor niet mogelijk om bij ons het artikel af te halen. Als u het artikel snel nodig heeft bel of mail ons gerust zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
Ontvang ik een bericht wanneer ik mijn bestelling heb geplaatst?
U ontvang direct na het afronden van de bestelling een orderbevestiging inclusief de factuur als bijlage.
Kan ik mijn bestelling ook laten afleveren op een ander adres?
Verzenden
De verzendkosten die wij hanteren.
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten krijgt u automatisch een Track & Trace code. Hiermee kunt u op de website van DPD kijken in welk tijdsblok uw bestelling geleverd word
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis op het moment van aflevering dan komt de pakketbezorger nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis dan ontvangt u een bericht van de pakketbezorger. U kunt uw pakket dan afhalen binnen 5 werkdagen bij het dichtstbijzijnde PostNL Pick-up point.
Indien u uw bestelling niet zelf op kan halen kunnen wij deze opnieuw laten aanbieden. Echter worden er dan opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.
Wat gebeurt er wanneer ik producten bestel met verschillende levertijden?
Bij bestellingen waar de levertijd maximaal 8 werkdagen is zullen overige bestellingen met een kortere levertijd verzonden worden met uw bestelling van maximaal 8 werkdagen. U vindt de levertijd van de producten op de productpagina, links naast de foto.
Mocht de levertijd langer zijn dan 8 werkdagen nemen wij contact met u op!
Wie levert mijn bestelling?
Tevens worden pakketten ook door onze eigen bezorgservice afgeleverd.
Retourneren
Waar kan ik mijn vragen stellen?
U kunt ons altijd een mail sturen, wij streven ernaar om uw email nog dezelfde dag te beantwoorden. Ook in het weekend en in de avond.
Email: [email protected]
Kan ik mijn bestelling retourneren?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Stuur wel altijd een volledig ingevulde retourformulier mee.
Heeft u een account aangemaakt heeft tijdens het bestellen van uw product?Dan kunt u in uw account een retour aanmaken. Log hiervoor in op onze website. Hier zit u uw bestelhistorie en kunt u uw product retouren. Na het aanmaken van uw retour stuurt u het product goed verpakt en in originele staat terug naar:
Pets Gifts
T.a.v. Retouradministratie
Postbus 2389
5202CJ 's-Hertogenbosch
Mag ik mijn bestelling altijd retour sturen?
Uw bestelling na 14 dagen toch retouren? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Privacy beleid
Algemeen
Gebruik van NAW Gegevens
Pets Gifts
Ketelaarskampweg 17
5222 AL ‘s-Hertogenbosch
Nederland