Verzenden & bezorgen

Onze standaard verzendingen binnen Nederland en België worden vervoerd met PostNL. Bij verzendingen binnen Nederland en België bedragen de verzendkosten € 6,95. Wil je je bestelling naar een ander land laten verzenden binnen Europa? Neem dan contact op met onze klantenservice! Bestellingen boven € 40,00 zullen gratis thuisbezorgd worden

1. Kan ik mijn bestelling volgen via PostNL?
Jazeker! Zodra wij je bestelling aanmelden bij de bezorgdienst ontvang je van ons per mail voor elk pakket een Track & Trace code. Deze code kun je invullen op de webpagina waarvan het adres ook in je e-mail staat vermeld.


2. Ik ben tijdens de levering niet thuis, wat nu?
De pakketdienst zal in eerste instantie altijd proberen om jouw pakket uiteraard bij jou te bezorgen. Lukt dit niet proberen zij het bij een van de buren. Mocht ook dit niet lukken zal jouw pakket naar het voor jou dichtsbijzijnde afhaalpunt van PostNL gebracht worden waar je deze kunt afhalen.

3. Kan ik mijn pakket ook bij een postkantoor of supermarkt ophalen?
Natuurlijk is dit mogelijk. PostNL heeft ruim 2000 afhaalpunten waar jij je pakket op kan halen. Kies tijdens het afrekenen voor PakjeGemak en kies een afhaalpunt bij jou in de buurt.

4. In mijn track and trace code staat DPD, waarom is dit?
In enkele gevallen kiezen wij ervoor om pakketten met DPD te verzenden, dit zijn voornamelijk grote pakketten( papegaaienkooien of grote krabpalen) of hele zware pakketten ( honden- en kattenvoer of kattenbakvulling) Wij geven ten alle tijden een track and trace code. Staat er in de mail DPD, gevolgd door een 14 cijferig nummer? Dan is jouw pakket met DPD verzonden. De actuele status van jouw pakket vind je dan op www.dpd.nl

5. In mijn track and trace mail staat geen code maar ''eigen levering'', waarom is dit?
Het kan voorkomen dat wij een pakket zelf bezorgen, bijvoorbeeld omdat een klant heeft gekozen voor montage service. In dit geval zal er geen track and trace code beschikbaar zijn maar hebben wij persoonlijk met de klant een bezorgafspraak gemaakt.

PetsGifts.nl heeft ook een eigen bezorg- en montage- dienst. Deze wordt gebruikt om aquariums, hondenhokken of papegaaienkooien te bezorgen en monteren bij klanten. U kunt bij de producten waarbij dit geldt tijdens het afrekenen kiezen voor montage.